Suntikan !


Assalammualaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Hahah ! Ape kejadah plak aku letak / taruk gambar suntik tu kan . Erm , nak habaq mai ni , aku baru lepas kena suntikan hep B gn tiBi . Fuyoo ! Rasa mcm nak kena banyak kali , sedap gile kot (in bracket ) :D . Lalala ~ Oke , tujuan utama kami diberi suntikan ini ialah untuk mengekal kan antibodi kami dari terkena sebarang penyakit berjangkit dari pesakit . Hah , kang kita rawat org , tup tup , kita plak yang kena , taknak lah mcm tu ea , so , amek langkah awal gn mengambil suntikan . Actually , ade satu lagi suntikan , tp tak lagi , tak taw lah bila nak buat nya . So , aku mengharap aku akan kekal kan antibody yang kuat ini . Hahah . And , for u all , i nak bgtaw ni , mggu depan aku dah start kena menjahanamkan pesakit kat Hospital Raja Perempuan Zainab II , Kelantan . Hahah , aku dah lah penakut tahap gaban , kena plak mengahadap pesakit lpas ni , mmg tak lah kan . Tak taw lah mcm mana nt . Insyaallah , aku bole . Yess ! Kbye :D

AKU BOSAN , SBB TU UPDATE TOPIK TAK PENTING ! HAHA . 

No comments :

Post a Comment