: ℒαґḯ@η 10000 ḽ@ᾔḡḱ@ℏ Ḳℬ ‼ :

Assalammulaikum wbt
Jawab salam itu wajib ^^

Oke , hari ni aku bersemangat nak menceritakan pengalaman berjalan sejauh 6.3km . Hah , kira dalam 10 ribu labgkah lah kot . Aku tak kira plakk . Heheh :) . Sebelum tu , agak2 dah lama kan aku tak mengupdate kan blog ini . Maaf , agak bz sikit . Cehh , mengalah kan PM plak aku ni . Haha ! Suka2 . Dah , kembali kepada tajuk . Bersamaan dengan 9 haribulan 9 2012 , hari ahad , di hadapan Tesco Kota Bahru , aku bersama dengan rakan2 yang lain telah mengikuti satu program yang dianjurkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia iaitu larian 10 ribu langkah yang sangat memenatkan taw . Sumpah penat ! Tak tipu taw . Tapi , aku kira org yang terawal lah smpai kat sana . Sbb nak kejar lori air milo . Hahahah . Tak senonoh punye perangai . So , oleh kerana aku memang dah malas nak menaip , aku akan tunjuk gambar je .





That all . Tenkiu kawan semua :0 

No comments :

Post a Comment