. stress .


Assalammulaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Hahah ! Selamat malam semua nya . Oke , hari ni aku nak cite tentang perasaan aku sekarang ni . Betapa stress nya aku minggu ni , sebab berlambak lambak test tau . Ish , time aku tengah bersenang lenang nak balik kampung lah , nak buat test bagai ni . Hahah . Marah kee nada aku ?
Ish , tak lah sebenarnya . Oke lah jugak , nanti balik rumah , bole lah nak raya sakan sikit , even tak boleh nak sakan sgat kan , sebab naik cuti nt , aku ade midsem exam dah . Huwaa ! Seram sejuk mak jenab tau . Hahah . Oke , aku baru lepas dua test iaitu ANATOMY dan NURSING ONE . Tinggal lagi dua subjek iaitu FISIOLOGI dan MICROBIOLOGY . Hah , nursing two tak test lg sebab lecture nya sudah bercuti raya . Hoyee ! Bahagia aku . So , wish me luck oke . Takot tau , sebab aku nak takut lah . Hahah . Lagi satu , tak sabar nak balik raya . Nak kumpul duit raya . Nak makan kuih raya . Tapi , tak bole banyak banyak , nt berat badan aku naik , tak pasal pasal kena kaunseling kuruskan badan plak . Haha , sekarang berat badan aku untuk bulan 8 kira normal , and kena mantain sampai bila bila . So , aku kena study hard and smart . Bye . Nak study ni . 

No comments :

Post a Comment