Aku Kau Dia

Assalammualaikum wbt
Jawab salam itu wajib ^^

Hai blogger sekalian . Hahah ! Macam ramai sgat je org yang baca blog ni kan . Oke , ape khabar semua nya . Sihat , baik , kenyang ? Ehh , yelah , di bulan puasa ini , asyik kenyang je perut . Alhamdullilah , aku takk terasa lapar sgat . Syukur , Allah beri aku kekuatan untuk meneruskan perjalanan hidup ku . Aminn . Sempena bulan puasa ini , aku ingin memanjatkan kesyukuran kerana masih lagi bernafas , dan mampu menjalankan tanggungjawab sebagai seorang khalifah di muka bumi ini . Ya Allah , aku amat berterima kasih kepada Mu . Terima kasih ya Allah . Sudah menjangkau 15 ramadhan , dan semakin hampir gn penghujung nya , betapa ramadhan tahun ni amat memberi kesedaran kepada ku . Aku banyak belajar sesuatu dari kehidupan ini . Sungguh , baru kini aku sedar akan nikmat hidup didunia , dan begitu banyak juga dugaan serta cabaran yang harus aku tempuhi sepanjang bergelar khalifah di bumi Allah ini . Kenapa begitu lambat untuk aku sedar akan hakikat hidup didunia ini , dan aku bermohon ya Allah , semoga aku mampu bertahan dan masih bertahan untuk menjalani kehidupan di dunia ini . Semoga aku tabah mengharungi pahit getir kehidupan , dan tidak terpesong dengan ajaran mu Ya Allah . Aminn . Kuat kan lah iman ku ini .

No comments :

Post a Comment