: No title :

Assalammualaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^ 

Oke , i'm coming ! Hahah . Setelah sekian lama menyepi kan diri ini , barulah hari ni aku berpeluang untuk menarikan tangan ku di atas keypad asus ku ini . Kemana kah aku menghilang selama ni . Tak g mana pon . Aku bz sikit gn kerja dan dalam proses menyesuaikan diri gn persekitaran yang baru ini . Lalala ~ Hari ni aku tak tau lah nak cakap pasal ape . Tp , tangan ni gatal je nak menaip tau . So , kalau entry ni agak macam rojak ke , laicikang ke , HARAP MAAF ! Benda pertama yang aku nak cite ialah , SELAMAT BERPUASA kepada semua kaum muslimin dan muslimat . Maaf jika agak terlewat ucapan ini diberikan ye . Padahal puasa nak masuk yang ke 16 hari dah , baru nak wish kan . Takpe , janji hati kita ikhlas . Tak gitu . Hewhew . Oke , yang kedua aku nak cakap , aku tak sabar nak balik rumah . Uwaa ! Rindu gile kat rumah . Even , baru bape minggu tak balik kan . Hahah ! Biasalah , homesick mmg mcm ni . Tak bole nak cakap ape lah . Dalam otak asyik fikir rumah rumah house . Nasib baik raya tahun ni tak menyedihkan bg ku . Aku dapat cuti selama 2 minggu babe . You all ade ? Hahah . Kesiannn nya siapa yang dapat cuti sekejap tu . Lalala ~ Ni pun kira nasib baik lah , sbb before this cuti aku hanya 3 hari je . Tp , sbb die sambung cuti raya gn cuti midsem , jadi lah dua minggu . Hooray ! Duduk lepak kat rumah puas puas . Tp , tak jugak , study tetap kena , sbb naik je cuti , aku ade exam midsem , dan dengar dengar cite , dah kena masuk wad nt . Aish ! Malas malas . Heheh . So , aku malas nak menaip . Kbye . :)


ENTY SUKA SUKA 

No comments :

Post a Comment