: Stress :




Assalammulaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Oke , back to the topic . Malas nak cerita panjang . AKU STRESS ! Hahah . Stress kenapa ? Aku stress sbb anatomy punye subjek . Mak aih ! Terkejut mak jenab , aku ni dah lah tak minat sgat gn science ni , tetbe masuk nursing ni , kena belajar plak benda alah itu . Banyak plak tuh kena ingat kan . Dari dalam2 badan manusia , smpai lah keluar2 manusia . Tp part yang aku suka sudah semestinya bab reproduction . Hahah . So , setiap malam aku kena fulun habis habisan , sbb kebanyakan student intake ni , banyak dah ade basic nursing sblum masuk sini . Ade yang dah part 5 kat uitm , sanggup keluar sbb nak masuk SPA . Peh ! Selute lah aku , padahal lagi satu sem nak grade , sanggup die keluar kan . Aku takpe lah nak keluar , sbb aku baru sem 3 kat uitm tu , even kalau ikut tahun , bole dah aku grade tahun depan sbb koz aku 5 sem je . Tapi seriously , mmg tercabar sikit lah kewibaan aku , sbb time guru tanya , dieorg yang dah ade basic tu , dpat jawab tepat , aku ni , masih belek2 buku . Malu mak jenab tau . Tp takpe , kita belajar dari bawah kan . Small matter je . Insyaallah , sem ni aku akan cuba sehabis baik untuk dapat dekan . Aminn . So anatomy , please be nice oke . Aku suka subjek ANATOMY . 


No comments :

Post a Comment