♥ PANTAI IRAMA ♥


holla semua nya , salam satu malaysia ! hai-3 , aku kembali semula . hahah ! AKK . ade korang kisah . kesiann deloh . hahah . oke lah , straight to the point . aku nak kongsi sedikit pengalaman aku masa aku pergi berkelah or bahasa lain nya : hari keluarga : walaupun sebenar nya bukan keluarga sgat , aku pergi sorang jugak . amek kaw ! kedebek ! no point , kbye ~ aku gn mt & exco2 yang lain telah membuad keputusan untuk pergi merehat kan diri dari bebanan kerja , dan telah memilih pantai irama sebagai destinasi nya . oyeehh ! i like . tarikh ny aku dah lupa , sbb dah lama , walaupon sebenar nya tahun ni . lalala : nyanyok : oke2 , malas lah nak tulis , tgok gambar jommm . 



::GAMBAR PINTU PAGAR CHALET TU :



: PRESIDENT TERSAYANG KU :
* posing maut tu , awwww ! jatuh cinta i . GATAL !! *




: PRESIDENT & TIMBALAN DIE : 
* abaikan orang yang tengah duduk tu ! bhahah :) *





: ABAIKAN BUDAK2 COMEL KAT ATAS . HEHEH :
* tak nak upload banyak2 , nt hilang glamour i . wekkk :p *

No comments :

Post a Comment