: PERTANDINGAN WAJADIRI NEGERI SEMBILAN :

oke , seperti yang korang tau , minggu lepas kan aku pergi negeri sembilan utk perlawanan silat . hah ! skang aku nak cite pengalaman aku sepanjang kat sana . heheh . tak nak taw , kbye ! aku bertolak dari UiTM hari khamis petang tu , dlam pkol 6 lebih lah , bas berjalan . uwaaa ! bayangkan betapa lamanya perjalanan aku , dlam pkol 4 lebih kot aku smpai negeri sembilan . not sure , sbb aku tido je sepanjang dlam bas tu . hahah ! sesampai nya kami di sana , kami telah check in kat sebuah homestay . homestay nya bole lah , tp bak kata pepatah , indah khabar dari rupa . tak semuanya perfect kan , mesti ade cacat celanya . air plak takde kat situ . maybe tengah baik pulih kot , biasa lah , nama pon dduk kat kawasan kampung . amek kaw ! aku pon terpaksa menggunakan konsep REDHA . nak buad mcm mana , lain lah aku ade magic mcm VAMPIRE . no point ! kbye . so , kami bermalam kat situ 1 mlam . nasib baik . wink-2 . tapiii , satu je aku tak bole terima , aku terpaksa satu rumah gn geng lelaki . hah ! nak sgat kan . mati aku klu mak aku tau , smpai skang aku tak bagitau lg psal hal ni . mak , MAAF . yelahh , lagi satu aku takot gak ape pandangan penduduk kampung pasal kiteorg kan , lelaki prempuan dduk satu rumah . nt dieorg fikir , kiteorg ni ape plak . but , it okay lah . lantak lah , perkara dah lepas kan . lupa kann . . . anggap ia kenangan . lalalala ~ hari jumaat , kami lepak-2 kat Jusco seremban smpai pkol 6 petang . dari pkol 11 pagi . hah ! tapi aku tak beli ape pon sbb harganya ade lah sikit mahal . tapi , untuk mengisi masa yg ade , kami beramai-2 g serbu wayang tu , tgok cite JANGAN PANDANG-2 . hahah ! aku tgok sbb ade zizan yg comel tu . awww ! rasa mcm nak jadi awek zizan plak . dush ! out of topic . jalan . . . heheh . mlam tu plak , dieorg training sbb esok nya : hari sabtu , dah ade perlawanan . aku , sbg pemerhati dari jauh je . heheh . bosan pon ade gak , and marah pon ade gak , sbb mlam tu aku ade krisis gn incik comot aku ! atoyai . mlas nak cite hal tu . sebal aku . soo , esok pagi nya , barulah kami bertolak pergi ke stadium tempat perlwanan tu diadakan . wah-2 , ramai jugak org kan , baru ku tahu . dan ramai jugak mamat hensem aku jumpa . ngeee ~ gatal gilee ! oke , bye . soo , sepanjang hari sabtu tu , aku dduk kat stadium tggu dieorg habis . tp , parent aku dtang awal amek aku . dlam pkol 2 gtu lah dieog smpai rasanya . so , aku pon pulang . tapi , series pengalaman yang aku dpat sepanjang aku pergi sana , mmg terlampau banyak . kahkah ! so , jom tgok skit gambar-2 masa kat sana . * tapi yang ni semua gambar masa kat stadium , gambar yang lain takde *


: YANG NI SEMUA DEMO SKUAD TUAN RUMAH OKE :


: SKUAD UiTM MACHANG , KELANTAN :


: PESERTA YANG AMEK BAHAGIAN , NI BARU SEPARUH :


: JAKET RASMI UiTM KELANTAN : 


: DEMO DARI SKUAD TUAN RUMAH :


: OUR JURULATIH :

* kalau nak tengok gambar yang lain , terlampau bnyak lah . tak mampu nak upload , klau rajin , maybe ade sambungan nya nanti kot * :)

No comments :

Post a Comment