S + E + R + E + M + B + A + N


hai semua nya . apa khabar ? sihat ? lalala ~ a normal  question . bruuu :D

oke3 , kenapa gn seremban plak ni ? tajuk entry mcm ganas je . hahah , koya lebih . sebenar nya , tonight , bersamaan gn mlam ini , aku akan menaiki bas pulang semula ke kelantan . why ?? tu lah masalah nya skang , aku terlampau syg kat UiTM aku lah , sbb tu aku sggup dtg sana semula . oke , tipu ! aku tau . hahah . 

sebenar nya aku kena korbankan beberapa hari aku utk pergi ke perlawanan silat cekak lah . tapi , bkan kat kelantan , perlawanan tu kat seremban . tp , aku kena naik dari sana , naik bas UiTM lah . soo , u all semua , doa kan kejayaan skuad kami ye . wlaupun aku sekadar penonoton . bhaha , aku tak amek part lah , sbb aku blom tamat lg dlm silat ni . maybe , next sem aku bole lah masuk perlawanan , bila dah dpat pkai baju keramat tu , heheh . baju gn tali pinggang . nyum3 ! baru bole masuk . 

maka , aku akan simpan dulu cerita2 aku sepanjang semester kedua aku di Machang . nt dah balik dari sana , aku story mory ye . kbye .

No comments :

Post a Comment