Baucer 200 hinggit .

salam satu malaysia semua ny . menulis ny aku disini adalah kerana keinginan ku untuk menulis . hahah ! ayat mcam ape tah . gilee . ngeee ~ apa khabar semua ny . sihat ? alhamdullilah . bgos lah mcm tu . tak sihat ? alololo sian ny die . jangan sedih , ini nama ny cobaan . heheh . SMILE .

oke lah , dah lama rasanya aku tak menulis kat blog ni kan . rindu gak rsa ny nak post something kat sini , tapi apa kan daya , masa tidak mennyebelahi aku . tapi takpe , hari ni aku akan tulis semua nya . hahah ! 

berbalik tajuk kat atas tuh kan , baucer 200 utk student IPT gn form 6 . semua dah dapat kan . wah3 , shopping sakan lah korang yang dpat tu kan . suka sgat . aku pon suka . i likee . thums up ! hah ! tapi aku tak tau plak nak beli ape gn baucer sebanyak itu . dah lah tempoh sampai bulan tiga jee . nak beli buku utk sem depan , tak tahu plak buku yg sesuai . 

tetapi , pada hari khamis yg lepas , aku dan kawan aku g lah shopping kat megamall , org kuantan tahu lah ye . heheh , aku pon singgah shopping kat popular , yelah , saje tengok2 buku , mana tahu ade yg berkenan di hati , beli jelah kan , bukan kena bayar , kan dah ade baucer , guna kan saja lah . dah akhirnya aku mendecide mahu membeli dua buah novel : PERLU KAMU & JODOH KAU DAN AKU . hahah ! bapak gila miang keladi ny aku kan . wekk . AAK . ade aku kisah . baucer aku kan . yang selebihnya aku beli buku nota , mcm budak2 kecik punya lah . aku beli sbb cover die comel . nyesal kalau tak beli , tak tido mlam aku nanti pikir kan psal buku tu . soo , aku pon amek jelah . bkan mahal mana pon . tak sampai 10 yar pon .



ini dia buku yang ku maksud kan .




ini plak baucer 200 ny . bukan duit pon . heheh . tapi ce kira , ade 150 je kan . hah ! lagi 50 aku dah guna beli barang kat atas tu lah . sbb tu tak cukup 200 . :)

No comments :

Post a Comment