die datang lagi !


assalammualaikum semua nya . wah-3 , rasa ny suda lama aku tidak mentepek kan contengan di blog aku ini heheh . ayat mintak mintak penendang je kan . AAK . ade aku kisah . korang mcm mana ? sihat tak ? aku kurang oke sikit disini . . . . . batuk telah menghampiri aku tau . die ingin mendekati aku . hahah . soo , dengan hati yang tidak rela , aku terpaksa menerimanya . oke , batuk ! awak amat dialu - alukan . sila lah kemari dengan bangga ny . errrr . sangat sengal kan . 


oke , back to the topic . ape yang datang lagi tu ? siti datang ke ? ke prince william datang ? err . perasan sgat . oke-2 , sebenar ny semua bukan lah . yang datang lagi tu adalah final exam aku . hahah ! dia datang lagi untuk megajak aku berperang dengan nya . amek kaw . dush-2 . penangan hebat aku bagi unuk kau nanti . wait and see yeah . 

aku akan menghadapi final exam hanya dalam beberapa hari je lagi . soo , aku harap aku akan dapat buat yang terbaik untuk semester ini . orite . insyaallah , aku akan cuba untuk perbaiki kesilapan pada semester lepas . doa kan yan terbaik untuk aku ye . aminn . oke lah . aku tak nak taip panjang-2 , nanti au makin melalut plak . tggu aku habis final dulu . heheh . lpas tu aku bole cuti sakan dirumah ku yang tercinta . dan aku juga bole update blog ini hari-2 sampai korang nak termuntah baca post aku nanti . kbye . muahh . 

wish all uitm student will success in their final ! good luck . to my incik comot . good luck too . do the best ye . ingat , sape dapat pointer rendah , kena belanja . hahah . ingat tuu .

2 comments :