:: Aku Sayang Assignment ::


assalammulaikum ! 
selamat sejahtera semua nya 
^_^

hahah ! assignment ? kau amat aku cintai skang . mengapkah ? mmg aku syg kau lah . kerana kau membuad kan tido mlam ku tidak lena taw . errrr ! stress mak taw . sekali dpat kerja , empat tros skali . amek kaw , nak sgat kan . time ni lah nak ggit jari ke , ggit telinga ke , semua kau bole buad . ngeee ~

huh ! yg penting ni baru induvidual assignment , tak masuk group presentation lg , hah ! tu lg satu dok sesak dlam kepala otak aku . atoyai . fening-2 . mana satu nak pk ni , dengan test lg , quiz lg . assignment lg , hah , tak termasuk kerja dari pengerusi silat yang tersayang aku lg , naik cuti ni dgr kena buad buku tahunan plak , adoii . mcam-2 lah nak buad . saboo . ni nama ny DUGAAN sbg mahasiswi .

tapi , bila takde kerja , bosan lah plak kan , bila ade kerja banyak merungut , ish-2 , manusia lah kata kan , mmg tak pernah PUAS ! normal lah tu . aku normal . korang normal tak ? hahah . wekkk ;p

oke , sbnar ny tu je aku nak post , nak hilang kan stress pikir ayat ni , takde idea dah , tp idea utk blog ade plak kan . tak patot btol lah . kemari lah idea . come to me pleasee . kbai . daaaa .  
malam ni aku balik kelantan , sbb ahad dh start kuliah . ade ke patot ?! tidakkkkk ! aku tak dpt sambut tahun baru bersama family . uwaaaa , sedih sgat . aku syg kau lah UiTM . terbaik sgat ! errrrrr . 

No comments :

Post a Comment