:: entry khas untuk sahabat ::


olla , assalammulaikum !




selamat bertemu ^_^

sumpah aku rindu ! aku rindu siapa ? siapa yang membuad aku rasa feelling ni ? siapa ? ohhh , aku amat merindui anda , suda lama kita tidak bersua muka , bergelak ketawa , bergurau senda . ermm , aku rindu kan semua itu wahai sahabat ku . huhuh ! aku rindu korang lah ( amani , papa , aniz , sue , ibu , ama and semua kwan kelas aku yg lain ) bila lg kita bole jumpa ea ? entah , hanya masa yang bole menentukan segala ny . 

bila aku tengok gambar-2 kita dulu , aku ingat lg betapa banyak ny liku-2 kehidupan , suka duka , aku tempuhi gn korang semua . di situ lah aku belajar hidup berdikari , bukan beli kari ea , ngee ~ dan di situ juga lah aku belajar hidup sendirian tanpa family di sisi , hanya SAHABAT yang menemani ku . aku sedih bila mengenang kan perpisahan yg terjadi antara kita kini . masing-2 suda membawa hala tuju sndri , dan semua ny telah berjaya melangkah ke menara gading . aku tumpang gembira di atas kejayaan kwan-2 aku , aku gembira melihat korang berjaya , dan gembira melihat korang dah berjumpa kwan baru di tempat baru . ecece ! feelling lah plak . sobsob . 

Sekolah Menengah Teknik (ERT) Azizah , Johor Bahru ! tempat yg banyak mengajar aku , mendidik aku agar menjadi manusia yang disengani oleh masayarakat lain . di sini lah bermula sebuah epik perjalanan hidup aku kini . aku banyak belajar tentang sesuautu yg selama ini aku tak pernah faham iaitu PERSAHABATAN . selama ini aku hanya anggap kwan ada lah tempat nak gossip , nk kutuk-2 org , and mcam-2 lg lah . ups ! nmpak sgat aku suka gossip , lalala ~ wekkk ! tapi sebenar ny sahabat lah yg mencorak kehidupan kita selaian dari family sndri , kerana kebanyakan masa kita akan dihabis kan bersama kawan , apa yang kawan buad , kita ikot , sbb kita kan BFF . hahah . pandai kita pilih sahabat , elok lah corak hidup kita kan . salah pilih sahabat , hancuss la kau ! 

ermmm , kenapa kah aku begitu feelling ini ? adoyai . tak mau sedih-2 , kita tenang kan diri dengan mendengar lagu brother - teman sejati . jomm ^_^



hah ! dah dengar lagu kan , jom kita tengok sikit gambar kwan-2 aku . sbg kenang kenangan yang kita pernah bersama walaupun perhubungan yang dibina hanya sementara , tapi ikatan persahabatan ini tidak akan pernah putus .







teeettt ! ia ny tidak berakhir disini sahaja , hahah ! tadi aku cite pasal kwan aku masa sekolah , skang aku nak cite psal kwan aku kat UiTM Machang plak . ngeee ~ aku sayang korang , korang lah sahabat aku ! susah senang , kita tempuhi bersama untuk mencapai impian menggengam segulung diploma . wah ! wlaupun kita hanya kenal dalam masa yang singkat , tapi aku sayang korang , korang lah segalanya . ececece . sedih tak , sedih tak ? huhuu . oke , skang kita tengok pic membe masa kat UiTM plak . jomm .





banyak lagi , tapi simpan utk entry lain nt . heheh ! ade sambungan ny taw . nanti kannn :)
* kalau rajin *

No comments :

Post a Comment