~ errrrr ! R E S U L T ~



selamat pagi . eh ! silap plak , slamat tengah hari . hehe . igtkan pg lagi td . rupenya dh masuk zohor pun . tak perasan lhaa . sbb kat sini mendung je mcm pg rasanya . walaupun sbnarnya matahari dah terpacak kat atas kepala aku tuh . oke , aku mcm biasa lhaa hari ni . cume sedikit sedih plus duka plus cita plus mcm mcm perasaan sedih lg lhaa menyelubungi diri ku yg comel ini . awww >,<

oke . nape aku sedih ? korang mesti tanya khan ? eleh . korang nak tau khan ? khan ? korang ni , amek berat lg pasal aku khan . bape banyak khan ? khan ? err ~ AAK . ade aku kisah . hehe . tenkiu . muah muah ! * dah tahu aku perasan . senyap * 

hehe , sebenar nya aku bukan sedih sbb result aku teruk . tp . ehh ! alamak . terkantoi plak aku punye result . atoi . tak bole nak pdam dh . * sbanar ny MALAS * huhu . aku sedih sbb td aku rasa nak sedih lhaa . korang ni pun . tanya lg . huhu :'(

ermm . sbb dh kantoi result aku td khan , so biar aku cite lhaa . sbnar ny bg aku tak teruk , oke lah tu walaupun tak dekan mcm membe aku . sbb ape aku ckp mcm tu :

1 . nak sedapkan hati
2. lagi bagus gagal skang dari aku gagal selepas ni khan ? btol tak . sbb allah tahu apa yg terbaik utk aku . 
3. sbb aku rasa sepatut ny result aku lg teruk plas jahanam dr ni tau . kire oke lhaa result aku over dr jangkaan . first time ape aku target tak mengecewakan . huhu . sblum ni aku target tggi tp dpt rendah , tp skang aku target rendah dpt tggi . alhamdullilah . SYUKUR . see , ALLAH mmg pandai merancang khan . 
4. amboii . banyak plak korang nak sruh aku tulis khan ! hehe .

utk alasan aku yg ketiga tuh . korang tahu tak aku target aku kena repeat tiga paper . eh salah lg ( rindu en salah , lecturer MGT aku ) haha ^_^ . dua paper je sbnarnya : MGT gn BEL . sebab munasabah aku ckp mcm tu kerana aku mmg tak hebad gn itu subjek lha . mmg dr awal smpi lhaa habis sem aku , tak pernah skali pun aku rasa akan lulus utk subjek dua beranak tuh . tp time result kuar pg td , oke lha aku dpt B gn B- . haha . yg mane satu . tak bole bg tau . wekk :p

soo . kepada ainie , kau jgn putus asa ye . mgkin kau gagal skang . tapi mana tahu . next sem kau dapat four flat  trus . hah ! ape celup . kuasa tuhan . kita tak bole halang khan . kepada kwan aku yg dpat dekan tu . aku ucapkan TAHNIAH lhaa sbb korang mmg berhak dpt atas usaha korang , dan yg senasib gn aku tuh . dont cry cry baby . next sem khan ade . ade empat sem lg . relax suda . tp jgn TERLEBIH plak . hehe . 


No comments :

Post a Comment