~ Kekecohan Pelajar UiTM ttg hari jumaat ini ~


semua orang duk sibuk cakap pasal result akan keluar hari jumaat ni khan . atoi . jgan lhaa bgtu bah . aku seram plus sejuk plus beku dah ni tau . aku pun cuak gak . takut . semua ny menyeliputi sanubariku kini . ape lhaa yg bakal munjul dlam result aku nanti . hah ! oke ke tak . entoh lhaa . no comment . ^_^ .

aku ni baru part one atau bahasa melayu ny semester pertama di UiTM tuh . soo , result kena la gempak kebabom skit . baru mantopp . kelasss kau ainie . hehe . ngarot suda , dah tahu . shuutt ! senyap lhaa . 

haha . aku RISAU . aku BIMBANG . aku KHUATIR . semua ny di adun menjadi satu rasa yg ada tersangkut di sanubariku . aucuh ! cepad lhaa berlalu . hah . bia aku bole bernafas semula . 

korang doakan kejayaan aku utk sem pertama aku kat sini ea . insyaallah . dengan izin ALLAH , aku akan berjaya menggengam segulung diploma dan melanjutkan pelajaran ku seterusny ke peringkat ijazah . aminn . 

No comments :

Post a Comment