~ Sambutan Hari Raya Adha ~


hai korang . selamat bertemu kembali di hari yang mulia ini khan . korang . mcm mana gn sambutan raya korban korang ? meriah kah ? sedih kah ? bermacam kah ade khan . soo , korang je yg bole jwab soalan tu . tp jwab dlam hati je . nak bg tau pun bole juga . hehe ^_^

sambutan di tempat aku bagaimana kah ? hehe , aku tanya korang , tp aku mcm mane plak ? oke , so skang aku nak bagi tau lha . tapi sebelum aku melalut lebih panjang aku nak ucap khan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI / KORBAN . semoga ianya memberi seribu kemanisan dalam hidup mu . dan semoga di hari yang baik ini korang mendapat lebih banyak manfaat dan iktibar . cewah ! aku berpuisi sebentar bersama aiskrim .

oke ! back to the topic . story about my eid . eid adha kah ? aku tak tahu . aku nk bantai . bia lhaa . wekk :p soo , skang aku nak korang tengok sendiri lha . hehe . malas nak cite panjang . sbb nt aku lg mengarut . baik lha ! aku tak nak tulis . korang tengok ea . scroll kat bawah tau . tau ! * paksa korang tengok gak * 





ayah ku yang sentiasa busy gn kerja nya . i love u more lha . muah muah !


ayah dan mak aku ! sayang mereka sangat . 


mak cik ! eh silap . saudara mara aku yg tercinta . muahh .


sepupu aku . 


ni ditambah sang suami masing masing . haha . tadi jadi anak dara kejap . skang tak dah . tapi mantain cool and cute . 

ini adalah sikit baru . nak upload banyak banyak NO TIME . haha . sbnar ny aku MALAS . wekkk :p

No comments :

Post a Comment