~ Jumaat ? Seram ? Takot ? Nanti khan ~


oke . aku sangat takut sekarang . aku ulang AKU TAKUT . sebab apekah ? kerana aku punye result bakal keluar insyaallah hari jumaat ni . ermm . cuak sangat ! tak tahu nak buat cm ne . sekarang terpaksa gune konsep REHDA  jelah . terima ape yang bakal berlaku . haha . insyaallah , aku akan berjaya . doakan aku berjaya yee . 

oke , yang kedua plak aku nak bagitau yang hari ahad ni HARI RAYA HAJI . hooray ! dapat daging lembu banyak . ^_^ . bole lah aku reka resepi baru nanti setelah kehadiran encik lembu ke rumah ku . korang nak tengok hasil ny , tggu yee . nanti aku upload picture banyak banyak . hah , tadi aku buat lauk sendiri . ayam masak limau nipis . nyum nyum . soo delicious * puji diri sendiri sbb takde org nak puji aku * , tapi tak sempat aku nak amek picture kakak ku dah baham dulu . atoi , i love u more more la kakak . 

oke , yang ketiga plak aku nak tulis pasal aku baru baik demam . huhu . kasihan diri kuh yang comel * puji lagi lah * terpaksa menahan kesakitan . tp tp aku demam sehari je , nak tau demam ape ?? demam rindu lah . rindu siapa ? jeng jeng . shuttt . tak tahu ~ winkwink . 

tu je hari ni . aku dah penat . aku nak rehat jap . sambil tu nak online fesbuk skali .

No comments :

Post a Comment