~ Kenapa gn TAGGED ??? ~


kali ni aku nak cite pasal aku ade acc TAGGED . hahaha , ape kejadah lhaa aku buad benda tuh kan . hah , alkisahnya begini . pada suatu petang yang indah , sedang aku enak dibuai angin sepoi sepoi bahasa ingeris plus bahasa malaysia aku . aku . aku . aku . ermmm , lupe lhaa =,= . haha . aku pun tak igt sbb aku buad acc tagged tuh kn . hehe , yang pasti beliau wujud pada tahun 2009 . lame khann ? lamee sgat . tp aku jarang onl . sbb benda tu tak best pun , kalau nak cari jodoh bole lhaa . tp td bile aku bukak , mak aih cik limah jual sayur , bukan main banyak lagi notis yg dok tertepek kat dinding tuh . hahaha . aku pun dengan excited plus keterujaan bukak lhaa satu satu . hok yang add aku tuh entah bile berzaman , baru skang aku app korang khann . bangga lhaa tuh aku app korang . * perasan sebentar bersama kitkat * ngeee ~ AAK . ade aku kisah .

pastu pastu , aku nak cite lagi ni , aku jumpe lhaa gn sorang mamat entah dari mana muncul , maybe planet musytari kot . haha , sbb aku tak kenal die . die send message kat aku . awww ! noty noty . tak mbohh yee anak anak . SETIA . oke . aku nak cite pasal kau lhaa mamat . jgan lhaa lari plak . aku cepuk nanti . eeee ! * sangat mengade *  oke , sambung balik cerita , aku pun tengah bosan time tuh , soo dengan muka gedik ny ^_^ winkwink , aku pun reply lhaa msg die . ohh , aku tulis ape ? nak tau . " eh , hai hai too awak . kite kenal kah ? " siap buad muka confius lg . knon knon lhaa . ecece . gedik tau . saat tuh tak igt langsung gn incik comot yg tgh tido kat umah die tu . sori biyy . SENGAJE buad buad lupe . hehee . 

oke . lpas tu kan , die reply lhaa msg aku tuh . awww ! lagi skali nakal aku dtg menerjah sanubari ini , die tulis " mmg tak kenal . skang lhaa nak kenal " . ermm . oke , aku pun tak tau nak reply ape dah kat die . senyap je , dok pikir ayat yg sesuai , almaklum lhaa , baru nak berkenalan . kena lhaa pandai susun ayat . tak gitu cik kiah oi yee . hehe . tibe satu saat idea aku muncul mcm kete api . kebabo ! kelasss kau ainie . ngee . haha , aku reply nie kat die " ........ " ( dah tak tau nak cakap ape , sbb tu letak titik je ) . oke then aku teros offl tagged sbb takot ade lagi mahkluk musytari send massage kat aku . lalala ~ * perasan ade org nak bg je kt aku khann * bia lhaa . wekkk :p 

korang nak tengok tak acc tagged aku . jom tekan sini gune hidung . hehe . welcome to my tagged ye . klu ade tagged tuh , add lhaa aku skali ye . kbai .  ^_^

No comments :

Post a Comment