~ Permohonan ANDA gagal !! ~

auww chak ! entry aku nak menyibuk kat tepi bwah dashboard korang kali ni . hehe . aku suke . i like u nyah ! ^_^ . oke . kali ni aku tak nak tulis ape pun . cume tadi ade orang mintak tulun sama aku . ohh , maaf ye , saia pun tak berapa expert sangat gune blog ni . ni pun banyak copy and paste dari sifu sifu yang dah berjaya dalam blog ni . soo , kat sini aku bagi korang link kalau korang rase nak edit blog tu bg kawtinm skit kan . soo , jom kite tekan sini laju laju . hah ade satu lagi . blog ni pun menarik gak kalau korang nak ikut tutor die tekan sini cepat . oke , tu je aku rase . kbai . aku nak sambung tengok bola and text incik comot yang dah majuk tu sebab aku tak reply msg die . muahh anda semua ! * hari ni aku gedik kejap . haha ^_^
bile aku dah reti nanti aku buad satu tips ye . insyallah .

No comments :

Post a Comment