♥ kami sahabat ♥


Hai semua , selamat petang dan selamat bercuti untuk adik2 . Wahh ! Siyokk lah kan dah start cuti sekolah , ini lah perkara yang paling amat aku suka masa zaman sekokah dulu . Takdan cuti lagi , aku dah mula buat cuti sendiri , yang penting habiskan exam dulu , baru bole cuti panjang . Tp untuk student yang kena amek SPM , bersedih sikit lah sbb cuti lambat dari org lain , tp untung lah dapat cuti 3 bulan kan . Hahah ! Ape lah aku mengarut ni . Taktaw lah . Oke , actually , aku nak story mory mengenai kawan baru aku di KOLEJ KEJURURAWATAN KUBANG KERIAN , KELANTAN nie . Oke , first aku nak bgtaw , mereka semua yang disini semua nya best and cool . Even ade student yang sudah menjangkau usia yang tua , tapi mereka sporting and amat memahami kami yang masih baru mengenal dunia . Eceh ! Hehe , tp aku takde lah publish semua nya disini , hari ni aku nak story mengenai tiga orang sahabat aku . Jeng jeng jeng ! 

 

ramlah , nahdrah dan miraun

Aku kenal kan satu persatu kan korang . Hahah ! Klu nak cari jodoh , pm aku oke . Chop ! Gurau je , mereka semua sudah berpunya dan setia pada pasangan , tgok gambar lah kan , cincin tersemat dah dijari . Sila gigit jari masing masing ! Lol ! 

Oke , first sekali ramlah , yang sebelah kiri gambar , yang pakai tudung pink tu , hah ! Dia ade lah yang paling tua diantara kami bertiga . Hampa taw umoq die brape (21 tahun @ 2012 ) haha . So die dalam kategori tua untuk kami . die ni berasal dari kedah . Org utara lah . Memang pekat kedah die , sampai aku pon kadang2 dah terikut cara die cakap taw . Hampa , depa , ayaq . Semua ade . Heheh ◑.◑

Second , nadhrah . Yang duduk tersepit diantara mereka tuh . Die ni merangkap roomate aku . Die lah penaman tidur aku selama 6 bulan kami disana . Tapi , die ni pon agak tua jugak lah sbb die tak sebaya gn aku yang masih belasan tahun ni . Umur die setahun tua dari aku iaitu 20 tahun . Die ni orang ganung . Heheh . Suka makang ikang ( saja nak test bahasa ) . Heee , die dan ramlah adelah classmate . Aku ? Gn siapa ? Sekejap ea . .

Oke , dan yang terakhir sekali ialah miraun ! Hahah , yang ni korang pandai2 lah cari gambar die yang mana satu . Sila angkat tangan jika anda tidak menjumpai gambar beliau . Teet ! Heheh , die ni lah classmate aku . Hah ! Kami class A dan ramlah gn nadhrah class B . Tapi kami tetap bersama walaupon berbeza kelas kerana kami tetap satu batch iaitu Julai/2012 . Oke2 , yang sorang ni umur die sama gn aku . 15 tahun . Hahah ! Kami masih belasan tahun oke . So , treat kami mcm kanak-kanak . :D , die ni stay kat selangor . Hah , nak mentoin sikit , boy die orang PAHANG , see , famous jugakk org pahang kan . Aku bangga menjadi rakyat pahang . Tetbe . Seret muka atas tar please ! zzzzz *_0 . 

So , skang aku malas dah nak menaip ! Kbye semua . Have a nice day . Adiossa :D














sorry kawan ! aku publish pasal korang . hahah . 
|◔◡◉|

No comments :

Post a Comment