: TAKDE TAJUK :

Assalammualaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^


Ape kaitan gambar kat atas tu gn entry aku kali ni . Hahah . Almaklum lah , entry takde tajuk kan .
Haha . Oke , sebenar nya kan aku kan aku kan , JELEZZ tau ! Hah , aku jelez gn sape ? Hewhew . 
Gedik gila kan nak jelez jelez bagai . Sebenar nya aku suka tengokk blog blog orang lain yang suka post pasal pengalaman die g travel sana , travel sini . Wahh , siyok tuh . Kadang kadang , aku teringin jugak nak g travel sana sini . Bestt tu , aku klau setakat travel dalam malaysia pernah lah .
Nak travel luar negara jarang sekali lah . Huhu , no money no travel lah kan . Teringin nak ade pengalaman sendri melancong luar negara . Ape rasa ? Taktau lah . So , aku dah nekad nak study smpai master ( ehh , sekejap . Nursing ade smpai master ke ? Huhu ) , kerja and then g melancong ke tempat yang aku nak g . Huahua ! Bole kahh ? Insyaallah . Aminn . :D
Aku nak melancong ! Siapa nak belanja ? Angkat tangan laju laju . Hehe . Kbye . Chill . Peace . 

3 comments :

  1. jgn risau, nursing de smpai master...=) ni yg akak nk jeleskn kamu...next week nk brcuti ke langkawi island!!! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aish ! Ni yang jelez . Heheh . Best nya dapat g langkawi . Tak pernah lg smpai kat sana .

      Delete