:: aucuh ! malu dehh :: wink wink ^^

Assalammualaikum wbt
Jawab salam itu wajib ^^



Seperti yang tertulis di tajuk entry ku kali ni . Hahah . Aww , malu kita tau . Kan dah salah . Haha .
Ape yang salah ? Ape yang malu nya ? Nakk tau ke ? Oke , biar cek habaq mai kat sini nah . Actually kan , ingat tak entry aku pasal JOM BELAJAR BAHASA KELANTAN . Oke , aku ade tulis sikit 
pasal bahasa kelantan kan , hahah ! Kantoi sy disitu kerana ade satu perkataan sy salah ye ! Teettt ! Pangkah ! Padan muka kau . Lalala ~ Malu tak , malu tak ? Sorok muka bawahh katil 
cepat ! Itu lah kesilapan ku . Sebab aku dengar dieorg cakap mcam sama je , rupe nya membawa maksud yang lain . Aish , baru kawe tau . Nak tau ape yang salah nya . Ce click kat gambar tu bg die besar sikit , and then tengok dalam kotak warna merahh tu . Itu lah yang salah nya . Hahah .
Tenkiu untuk sister sy yang comel itu kerana dah bgtau . Winkwink ! Lepas ni , kena belajar banyak lagi lah . Good luck untuk diri sendiri . Selain belajar ilmu kat kelas , belajar lah sekali ilmu di sekeliling kita kan . Tak rugi ape pon . Malah , kita dapat untung . Mana tau , kalau aku reti cakap kelantan nt , aku dapat kawin gn orang kelantan . Hahah , orang kelantan hensem hensem tau . Tak caya , ce datang sana . Promote sekejap ! Heheh . So , kalau aku ade salah , jangan segan segan ye nak bgtau . Kita belajar dari kesilapan . Betul takk kawan kawan ? Soo , the end of this entry . Kbye . Chill . Peace . 


* credit to : FARA AZLIANI *

No comments :

Post a Comment