:: Mereka Yang Kelaparan :


holla semua . assalammualaikum wbt .
tak jawab dosa , klu jawab gatal ! ngee
 ^_>

oke , back to the topic , MEREKA YANG KELAPARAN . siapa mereka tu ? ahaks ! jengjeng . ce teka , ce teka . hahah ! oke-2 , sian korang plak nak pk , biar lah tidak rahsia ( ubah lirik lagu cik siti kita ) mereka yg dimaksud kan ialah aku dan my roomate . heheh , aku dan mereka sgat lapar pd mlm berkenaan , msing-2 menunjukkan reaksi muka yg sgat lapar . mengapa terjadi perkara seperti itu ? moh aku cite yee . klu tak nak taw , kbai . hehehe .

cite ny seperti ini , pada mlm tersebut , kami berempat mmg sgat bz , yg syuhada gn farah , roomate baru yg aku cite hari tu , hah ! igt tak , klu tak igt , tekan sini ! oke , dieorg dua ni ade orientasi utk budak-2 part one , yg aku gn husna plak ade silat gn meeting mlm tu , so kami berempat mmg tak sempat nak capai mkanan langsung sblum pergi tu , mmg perot gila lapar tak terkata taw . aku rase dh nyanyi lagu hip hop kot . tp disebabkan ade komitmen yg penting , kami gagahi jua , cewah ! ayat tak bole bla kan . AAK . ade aku kisah . ngeee ~ 

so , dh dekat pkol 12 lebih baru lah aku dan husna pulang , mereka dua org lg tu , dh lama balik , dlm beberapa jam sblum itu , tp disebabkan aku gn husna tak balik lg , soo , terpaksa lah dieorg tggu kitaorg utk mkan skali , ahaks ! sian plak aku tgok muka dieorg bile aku balik , muka dh sgt-2 lapar taw . huhu . 

pape pon  , lpas semua dh berkumpul , kami pon memulakan acara MAKAN beramai-2 . hahah ! sgat nikmat masa tu , sgguh sedap . semua khusyuk mkan . wahh , lapar hingga tidak terhingga , bila dh nmpak mkanan depan mata ape lg , ngap masuk mulut lah . nyum-3 . sukaaaa .





No comments :

Post a Comment