:: Kisah Di Malam Hari ::

hahah ! asalammulaikum wbt dan selamat sejahtera ye kalian semua . jawab-2 ye salam aku tuh , tak jawab nanti dosa plak . hah ! tak nak kan . so , jwab lah cepat , cepat skit ! waalaikumsalam . . .  pandai nye die . good ! kbai .

oke . story mory utk hari ni ape plak ea . ermm , aku tak nak cite bnyak pon , just nak tunjuk tahap ke-excited an kami bila dah habis kelas pd mlam sehari sebelum cuti mid sem . kami begitu teruja , dah lah lecturer die hensem mcm mintak aku kiss die empatpuluhlapanjutakali . geram aku ! aww . gedik + gatal = aku . ngee . wekk :p

soo , moh lah kita scrool benda alah tu , ala , tikus tu , hok bole naik atas ke bawah tu , yg tu lah . scroll down kan sampai nampak ade mahkluk allah yg paling comel .





dah ! jgan tatap lama-2 . haha . kbai . lalala kikilala :)

No comments :

Post a Comment