~semester break will end for UiTM student ! ~


assalammualaikum ! 
tak jawab dosa . kalau jawab gatal . hehe ^_^ ( just kidding )

hah ! dah dengar lagu kat atas tuh . best tak korang rase bile SEMESTER BREAK ? mmg sangat best khan . indah tidak terkata . asyik membilang masa je nak keluar kelas . padahal sebelum ni tak pernah kisah pun gn masa , tapi bile cuti je , semua dok bilang hari . haha . suda semestinya aku pun begitu . 

tapi , bagi aku , semuanya akan berkakhir . tinggal berapa hari lagi aku dapat cuti . huhu . tak syok btol lha . time budak sekolah cuti , time tu lha aku kena kembali ke kelas . aww ! benci >,< . tapi , nak buad mcm mane , tu lha nama ny pengorbanan khan . 

student sekolah sibuk membilang hari nak cuti , aku sibuk membilang hari nak balik uni . ohh , sangat duka cita aku taw ! sobsob . kalau tolak hari ni gn hari sabtu , tinggal lagi sehari aku dapat duduk umah . aku akan bertolak ke kelantan pada hari sabtu pagi , dan mungkin akan stay kat terengganu . lepas tu , pagi ahad tu tolak pergi ke UiTM Machang yang sedang menanti kehadiran kuh . ahhh ! 

takpe . start new sem . start new azam ! haha . main tibai je grammar oke . aku akan mule khan hidup yang baru , dan lupe khan semua ny masa semester lepas . buang yang keroh , ambil yang jernih . jangan toleh belakang . haha ^_^ 

soo , maybe selepas ni aku dh jarang update , or nak bukak pun maybe amat jarang sekali . aku klu kat sane , ngadap movie je duapuluhempatjam gn roomate . normal kot bagi student pemalas bace buku mcm aku . winkwink ~ AAK . ade aku kisah . 

ehh ! sebelum aku lupe . aku nak cakap yang permohonan kolej aku , yang hari tu aku ckp , kalau dah lupe . TEKAN ENTRY INI . suda berjaya taw . aku masih diterima utk duduk di kolej kaw yang cantik tuh . dan aku masih menetap di kolej yang sama iaitu TDM . haha . nasib masih menyebelahi aku . aminn . tapi , ade gak kawan aku yang tak dpt kolej termasuk lha incik comot ku  , terpaksa cari umah sewa , takpe ye , sabar je . cool ! hah ! biy , dh jd non resident tu (NR) jgn nak gatal plak . errr . nanti syg majuk 5 saat gn b taw . wekk :p

oke . malas nak cite panjang lha , sbb aku takde idea dah nak taip ape . so , FULLSTOP . kbai . muah * gedik * =.=

No comments :

Post a Comment