aku pun nak update gak ! haha .

salam satu malaysia semua . apa khabar semua ny . baik belaka ? gano gn kehidupan aku skang setelah masuk ke semester baru di UiTM ni . erm , takde yang baru pun . mcm biasa jah . hari first kat sana dah tentu lah sgat memenat kan . nak urus khan ini lah , itu lah . mcm mcm . dah masuk universiti ni , semua ny dihujung jari anda . penad sgat . dah lah cuaca kat kelantan ni tak menentu , hujan je setiap hari . sampai mood nak g kelas pun dah semakin menipis akibat kemalasan ditahap yang melampau ! hahaha . sori lect sy ponteng kelas . wink3 ! 


tapi , ade satu yang baru kali ni , dulu bilik aku sama gn senior , skang aku kena duduk gn junior plak . hehehe , aku senior ke ? biasa jah ! hahah . junior sama umo . sebab dieorg ni second intake , so sama umo gn aku , tp lain semester . tu je sbnar ny . wink3 ! haha . tapi yg sedih ny roomate aku yang lame dah pindah taw , dua dua orang plak tu . masing masing nak amek degree dah . tinggal lah kami yg diploma ni je kat sini . huhu . tak jumpe gn dieorg pun masa first sampai sini hari tu . mmg sedih . 

tapi aku jumpe dieorg sehari selepas itu , dieorg dtg sini , sbb nak uruskan borang pebenda tah . aku pun amek lha kesempatan utk jumpa gn dieorg . haha . lagi pun hari tu kelas aku semua mcm takde je , bole lha lepak gn dieorg kejap . peh ! jumpe dieorg mcm tak pernah jumpe beribu tahun . ahh ! aku peduli ape . korang jelez ke ? wekk :p

soo , aku malas nak taip bnyak pun . takde idea . ni pun sebab dah terlampau bosan kat bilik ni , tak taw nak buat ape dah , tu yg onl sebenta . yela , awal sem bole lha goyang kaki lg kan , bile dah tengah sem nanti , baru melalut nak siap khan assignment . baru kau taw . hah ! time tu lha nak melalak mcm monyet dlam utan . haha . kbai . aku nak text incik comot . hah ! nak ckp , incik comot dah maju skang , bwak kete g kuliah . haha . aku ? ape lg , tumpang dua kaki lha . muah biy , tenkiu ea tumpang kan syg hari tu . 

No comments :

Post a Comment