lagi berita tentang student uitm machang meninggal . aku terkedu bile bace paper pg td . even aku tak kenal mereka yang terlibat tu , tp aku pernah nmpak kereta yang mereka pandu tu . ups ! HEHEH . oke , time utk siyes . >,< terkejut gak , banyak kali aku bace , btol ke ap yang dieorg tulis ni ? alolo , mmg btol pun . erm , kasihan mereka , aku ucapkan takziah pada keluarga mangsa yang terlibat . marilah kite sedekah kan al-fatihah pada keluarga mangsa . semoga arwah ditempat kan dlam golongan yang beriman . dan aku juga na ucapkan takziah pada arwah sahabat ku , yang juga telah meninggal dunia pada mggu lepas , sewaktu di jeram linang . semoga arwah tenang di alam sana . dan aku juga memanjatkan kesyukuran ke hadrat ilahi kerana aku selamat menghabiskan semester pertama aku di uitm machang dengan jaya nya . ALHAMDULLILAH . semoga tiada lagi berita menyedih kan mengenai student uitm machang . aminn ! HAH ! kepada mereka yang masih bertempur di dewan exam , good luck oke . do the best ! and take care of yourself especially to my en comot yg ta habis exam lg . good luck darling ! oke . FULLSTOP . tuka topik . bai . 


* gambar di lokasi kejadian *

No comments :

Post a Comment