entri kali ni aku khusus kan utk dua orang sahabat aku yang sekarang tgh bahagia menempuh alam percintaan mereka . walawei ! ayat ciplak buku babe . kawtim la ! HUHU . aku ckap psal kau ni , nt jgan lupe bg aku duit plak . ta pun , ta yah susa susa , belanja aku keliling dunia pun da cukup . HAHA . * muka amat tamak * . oke . FULLSTOP . tuka topik . aku ucapkan TAHNIAH pada kalian yee . tu kan kau nak aku ckap . SEKARANG aku dah ckap . bangga tak ? ermm . bgos la , aku doa kan korang kekal smpi mampus . HAH ! bahasa amat kesat . AAK . ade aku kisah . korang bace gak kan . lalalala ! * riak aku mlam ni * . dushh ! kasi penampar sikit muka kau . mak aih ! ape celup . sakit la . kau baru upload kuasa ke ? HAHA . aku sewel . >,< . oke . topik utama . pasal korang . hah ! AQID & AINA . kawen jela korang ni . susa sgat . asyik nak dok berkepit je duapulohempatjam . bagus tak idea aku ? HAH . skali lg penampar utk kau . dush . nyol la kau , dieorg ni spm pun ta lepas lg la . kau GATAL ! oke . aku tau idea aku bernas . STOP ! ermm . bahagia . kau gn die . aku ? gn sape ? lalalala . en comot aku laa . * muka bahagia tahap mntak penampar lg * . 


:: aku tana tulis dah . aku na benti . bai . sayangencomot . AKU miang . da tahu ::

No comments :

Post a Comment