Assalammualaikum

Saya ada keinginan yang sangat tinggi . apa kah yang saya na selama saya masih hidup ni ?

  • saya na gembirakan mak & ayah saya . beri mereka kebahagian dengan kejayaan saya.
     
    ni masa zaman muda mak & ayah saya . wa ! ley tahan gak eh mereka :)
ini , mak & ayah saya bile suda meningkat usia mereka . tp , tetap romantik . love u mak ayah <3

 
haha :) ini keluarga saya , ditambah dengan tiga orang sepupu saya yang kecik tu ! mereka memang suka bergambar . tapi malangnya , saya tiada disini , saya sedang berperang di dewan peperiksaan untuk SPM . sedih ny tau . huhu .


  • saya na ini henfon . haha :) suda lama saya dok tgok henfon ni tau . ia begitu menarik dan saya teringin untuk memilikinya . walaupun ada henfon lagi canggih , saya tetap memilihnya !






  • saya na beli rumah kt tepi pantai . cantik , aman , dan tenang . saya na pilih pantai kt Austarlia . fuh ! jao ta ? huahua .best ny :p






  • saya na jadi peguam . saya na bantu orang yang teranaiya . kasihan mereka yang ta bersalah 

  •  

    No comments :

    Post a Comment