Assalammualaikum 

Kali ni saya na cerita pasal abg 'ERM' . haha :) na tau sbb ap saya panggil die cam tu , antaranya ialah sbb dia suke tulis perkataan tu . saya pun hairan ?? ape la spesel sgat abjad tu bagi die . mungkin membawa keharmonian dalam hidup die . tp yg pelik ny , saya ta ingat cam ne saya boleh kenal nan die . tibe2 saya rapat nan die . apa2 masalah saya akan cerita kat die . die la org pertama yang saya akan cari . MESTI ABG 'ERM' SAYA !! dn yang penting , die juga la org pertama yang tau saya putus nan AQID . sy trus je call die nan suara tgh nanes ngadu nan die . huhu . die la nasihatkn sy spye saba dn die la yg hilangkan kesedihan saya. na tgok ta cm ne upe die . 
JOM :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


haha :) ni saya la . saje na pamerkan diri ni .  jom tengok kt bwh lg

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


ha ! ni baru die . my abg 'ERM' . poyo kan ? kueng3 :) 


p/s : abg ,, soei eh adek tulis psal abg . ta tau na update psal ape . tbe2 pk psal abg . jgn mara . nt cepat tua

No comments :

Post a Comment