tiba - tiba


fuhh ! berabuk berlumut berkulat blog ni . hahah . dah lama tak service tangan menaip untuk blog usang yang tak berapa nak famous ni . hehe . maaf lah ye blog . tuan mu ini bussy sikit sejak beberapa menjak ni . almaklum lah , student life kan :) so . welcome back aini to your blog . cewah . konon nya skang nak aktif balik blog . KONON NYA OKE . kalau tak bussy dengan kerja lain dan kalau line internet ado sbb ni pon pinjam broadband hok saen . 

oke . skang life aku makin menyesakkan otak sbb tinggal satu sem lagi nak habis kan pengajian aku dalam Diploma Nursing ni . sesak otak pikir taw . makin besa tanggungjawab yang harus digalas bila dah jadi senior ni . senior lah sgat . semua atas bahu kita and sem ni aku kena management . weh ! tulah yang paling aku takut sekali . aku tak ready lagi lah . management lah paling susah kot . bagi aku lah . bagi org lain taktaw lah kan . sbb nya aku ni ilmu di dada tak penuh lagi , ni plak nak manage pesakit . peh . ranap lah wad tu . and aku terpaksa manage patient kat wad ortho ( wad patah2 ) mmg dengan aku sekali ranap . haha . tp . orang lain bole buat . insyaallah aku pon bole . Go Aini ! 

kbye :)

No comments :

Post a Comment