: untitled :

assalammualaikum wbt 
jawab salam itu wajib 

erm . dugaan baru . ape yang baru ? setelah agak sekian lama aku dalam semester dua ni , yaallah ampun . . penat sgat kau ! mcam dah sem akhir penat study nya . aku rasa mcm tak cukup je duopulohempat jam masa yang diberikan tuh . tak menang tangan , otak , badan aku dibuat nya . ermm . hari2 mengeluh panjang berjeler . study study study . rutin harian . hope sem ni mampu lakukan seperti sem lepas . takmaw repeat ye . nak kekal kan prestasi yang unggul , nt bole dapat tajaan teros sambung degree . hewhew ! cita2 tinggi . usaha sederhana . manusia . 

# tibatiba ! rindu kawan saya kat UiTM . untung lah depa , nak grade dah kan . aku je masih jadi junior kat sini . huhu . masih memakai pangkat hijau . cpr pon baru pass . haha . yg lain , taktaw lah lagu mana . 

huwaa ! berat sungguh ujian allah ni . aku kena kuat kan semangat aku . beribu2 org mohon nak masuk SPA ni , aku yg dah dapat ni kena bersyukur . jangan mudah mengalah aini ! u can ! ini adalah penentu masa depan kau . tak lama . lagi dua tahun setengah je ( lama jugak ea ) haha .

saya mampu tanggani ini semua ! yuhuu ! 

# maaf . saya blur lepas hafal penyakit manusia ni . ergh ! nak midsem exam dah . tension . target semua mesti B+ dan ke atas . gilo apo ? peh ! terbaik lah . mmg killer sem sungguh .
aku tension . banyak benor kena hafal nya . uwaa ! 



Ya allah ! Mampu kah aku ? =,

No comments :

Post a Comment