:: Start a new life ::



Assalammulaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Hah , seperti yang terpapar di atas itu , ini lah die hasil nya . 
Hari tu kan aku ade cerita pasal aku g interview SPA kan .
Sukacitanya dimaklum kan bahawa tuan/puan telah berjaya .
Ohh , sungguh terkejut ye . Tidak kusangka sangka hasil nya memuaskan .
Oke , now . Sy bukan lg student UiTM Machang , KELANTAN ye .
Heheh , sy baru hantar surat berhenti hari tu , sekarang saya 
student Kolej Kejurawatan Kubang Kerian KELANTAN . 
Hah , nampak tak ade dua perkataan yang sama disitu . 
Hahah , amek kaw ! Nak sgat kan , ingat keluar UiTM dapat lah 
g jauh dari kelantan , tup tup , dapat SPA pon kat kelantan jugak .
Ish , sungguh bahagia diri ini kan . 
Sekarang , bermula perjalanan baru dalam hidup ini . 
Jangan menoleh kebelakang lg . Lepas kan ape yang berlalu .
1/Julai , bermula detik baru dalam diari hidup ku . 
Aku akan menggalas tanggungjawab yang sangat besar 
sbg seorg pelajar dan juga sbg seorang bakal jururawat . 
Fuh , aku kena mempunyai kekuatan mental dan fizikal yang sngat 
tinggi sbb aku ni mana lah berani sgat . Hahah . 
So , wish me luck oke . 
Nt aku cerita pengalaman baru di tempat baru ye .
Nantikan .
Kbye . Chill . Peace .

No comments :

Post a Comment