Persiapan untuk pulang | Tak settle

Assalammulaikum wbt .
Jawab salam itu wajib ^^

Oke , lagi beberapa hari aku akan berambus dari rumah . Hahah , maaf , bahasa sy kasar .
Oke2 , lagi beberapa hari aku akan meninggal kan rumah ku . Sob sob . Sedih nya . 
Uwaa , dah nak start semester baru . Aku kena mula kan hidup baru . 
Tinggal kan segala hobi lama semasa menginap di rumah selama cuti 2 bulan ini .
Kena bangun awal , kena study , kena jimat duit . Hahah ! Itu yang paling penting .
Lepas ni , jarang lah aku dapat mengonline kan diri kerana banyak sebab .
UiTM , here i come . Tunggu kedatangan patik ye . Sedia kan ape yang patot . 
Klau tidak , patik akan murka ! Hahah . 
Tapi , aku tak preapare ape2 pon lg tau . Result exam aku tak print , borang 
pelajar lama aku tak print , yuran aku tak bayar lg . Ish2 , apa nak jadi lah .
Baju aku tak kemas , kad matrik hilang entah kemana , kunci bilik tak tahu letak mana ,
semua nya serba tak lengkap lah kira . Aku malas gile kot nak buat semua itu . 
Series aku cakap ! Kali ni mood nak balik mmg takde , at least sem lepas ada lah sikit
rasa excited nak balik kan , tp kali ni . ZERO . Woi ! Kau kenapa kali ni ?
Ish , tolong lah pulang kan perasaan ku . Hahah .
Cuti kali ni , aku tempuh berbagai bagai perkara , dan bnyak benda yang aku debar kan .
Semoga semua nya baik baik belaka ye . 
So , bila dihitung hitung hari tinggal hari khamis dan jumaat je sy akan berada di rumah . 
Sabtu dah bertolak ke kelantan and then ahad dah daftar . Isnin start kuliah . 
Semua ny sudah di atur kan . Jadi , semoga sy dapat menempuh nya .
Aminnn . Kbye . 

No comments :

Post a Comment