: Result UPU :



Assalammualaikum wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Tahniah !
 Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
bla bla bla . . .

Hah , dulu aku pon mcm ni jugak lah . Bila hari keputusan UPU keluar , mula lah sibuk bukak internet kan . Teruja nak tgok dapat ke tak masuk U . Mmg lah tak susah nak 
masuk U skang ni , sbb swasta berlambak sgat nak kat kita . Sampai sekarang ni pon , masih 
ade lagi U yg call aku tanya nak smbung belajar kat tempat dieorg ke tak . Maaf lah , sy 
dah sambung belajar pon sekarang . Tapi , swasta mahal ! Kerajaan ni murah lah sikit kan .
Heheh . Aku mana mampu nak bayar mahal-2 ni . Sebab tu aku harap sgat pada result UPU ni .
Alhamdullilah , permohonan pertama aku berjaya . Even , course yg aku 
mohon tu adalah pilihan terakhir . Tapi , aku syukur sbb masih ada yang
sudi nak amek aku belajar kat tempat dieorg kann . 
Sekarang , di sini lah aku . UiTM Machang , Kelantan . Bakal pelajar semester 3 . 
Haha . Tinggal setahun lg aku nak habis kan diploma aku ! Hooray ! 
Insyaallah , klau ade rezeki lebih , aku nak sambung degree plak . Aminn .
Kbye . Chill . Peace (: 

1 comment :

  1. samalah dengan kami
    kami lagi setahun jugak nak habis diploma . . kikiki

    belog ni, amal tengok tak ade HEARTBEAT
    HEARTBEAT tu macam nuffnang, boleh dapat duit even dengan blog
    meyh tengok tuto yang amal buat
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/cara-daftar-heartbeat.html

    ReplyDelete