: Bila Perut Berbunyi :


Assalammualaikum Wbt 
Jawab salam itu wajib ^^

Hai awak semua , nampak tak pic kat atas tuh . Itu maknanya aku tengah lapar lah ! Aku lapar 
tau . Aku nak mkan . Tapi sebenar nya aku dah makan dua pinggan nasi goreng 
tau . Haha , aku yang masak oke . =,=

 ( nasi hasil air tangan aku ) 

|
|
|
|


Nampak macam tak sedap , tapi mmg sedap ! Haha , masuk bakul angkat sendiri . (: Do i care . Ngee ~ Tapi . . . Tak puas lah , nak mkan lagi . Tak tau lah nape perot aku hari ni
besar sgat tong die . Macam perot gajah . Asyik lapar jee . Eerrr ! Tggu mak 
balik , sbb nt mak masak , bole lah sy makan . Sukaa . 
Attention , bukan aku malas nak masak sendiri , tp takot nt sedap sgat kalau aku masak .
Semua org asyik nak tambah nasi je . Haha . Perasan ! Wekk :D
Kbye . Chill . Peace (:

No comments :

Post a Comment