: N O P O I N T :


assalammualaikum wbt 
jawab salam itu wajib ^_^

Oke lah . seperti yang semua sedia maklum , dan balas . student UiTM hari ni dapat result kan . Yg bukan student UiTM pon bole tau hari ni result kuar . Sebab ny semua org dok sibuk post pasal result kan . So AUTOMATIK akan dapat di hidu oleh org lain . Smell something happend today . bhahah (: Maka , aku dengan rasmi ny mengumum kan yg aku TAK NAK BAGITAU RESULT AKU . Noktah . PADAN MUKA . Sbb bagi aku , result tak penting , yg penting AKU TAKDE REPEAT PAPER WEHH ! haha . Itu yg penting skang ni . Tp pointer aku mmg turun lah dari semester lepas . Tu je aku bole ckap oke ! Tapi , oke ape . Aku bangga gn result aku babe ! Bukan senang tau nak dapat senang . Haha . 
Kbye . chill . Good night (:

No comments :

Post a Comment