: MISS YOU A LOT ::


hello guys : assalammualaikum wbt .
tak jawab dosa taw ^_^ :

hai korang . this entry special to my lovely friendsss . hahah ! bnyak lah sgat kan kawan aku kan . wekkkk . oke2 , back to the topic . aku rindu SAHABAT , TEMAN , KAWAN aku masa aku belajar kat SMT (ERT) AZIZAH JOHOR BAHRU duluu . secara tiba-tiba bila aku tengok gambar2 aku masa kat sana dulu , aku jadi rindu gn dieorg taw . alkisah ny begini . . aku nak cari sijil berhenti sekolah aku sebenar nya , sebab masa temuduga tuh , die nak aku file kan sekali dokumen tuh , so aku kena lah cari semula , lupa kat mana aku letak , selongkar satu bilik . bhahah ! JAHANAM KAU BILIK , ESOK2 LAH AKU KEMAS KAU ! kejam gilee ~ soo , masa tengah cari tu kan , aku terjumpa satu mesort yang diberi oleh seseorang masa aku kat sana duluu . wink wink . secara automatik aku ingat semua kenangan aku kat sana . hahah . sumpah sedih + rindu . AKU RINDU KORANG . and then , aku pon gedik2 kan diri , tengok gambar aku gn dieorg . uwaaaa , sedih nya mak limah . 


babe , aku nak korang taw , sejauh mana pon perpisahan antara kita , ikatan persahabatan ini akan tetap terpahat di hati aku yang suci dan murni ini . walaupon dimana kalian berada , doa ku akan sentiasa mengiringi dirimu . i will follow u * iklan digi * . hahah . 


tak nak tulis panjang lahh , nanti touching plak aku . sobsob . TAPI , satu je aku nak tulis ni ,
 I LOVE U MY FRIENDS . 


No comments :

Post a Comment