~ Kenangan hari raya di PERANTAUAN . S E W E L ! ~

assalammualaikum wbt . oke , kali ni aku tak nak tulis panjang pun . just nak share sikit kenangan aku masa beraya sbg perantau . eceh ! bukan jauh sgat pun . johor je pun . masih dalam malaysia .

ni kenangan last aku kat skolah tu taw ! ni kire kiteorg semua nak buad sambutan hari raya peringkat sekolah lha . so , mesti nak persembahan khan . ni mereka semua tengah berlatih lha . tapi AKU , syok je mkan kopok . yelah ! kopok free tuh , membe aku punye , aku kebas lha . hahaha . ^_^ kire halal dah tu .

hehe , sangat indah khan kenangan di zaman skolah dan kenangan kat asrama . semuanya rase sronok je . winkwink . rindu gn korang seriously . sumpah tak tipu . bile lha kite dpt hangout sesama lg khan . masing masing dh bz skang . huh , tah tah korang dh beranak pinak pun kite ttp tak jumpe khan . kihkih . sedih tp tetap mantain cool je . 

soo , moh lha kite view ini video ye . rakaman semasa latihan before persembahan . dan yang penting , aku mmg suka interframe terlebih . haha . 

              pause button stop kat music tu taw . jangan lupe :) peacee *

No comments :

Post a Comment