~ Love You Like A Love Song Baby ! ~


hello korang . hah ! ce tengok jam skang pkul bape ? klu malas nak tgok biar aku tulis ( 12.39 am ) . hehe , ape mimpi aku tetbe mengupdate blog tengah malam cam ni khan . oke , takde ape pun sbenarnya . tapi sebab aku dah bosan tak taw nak buad ape , tu pasal aku rasa macam nak update je kat sini . 

jadi , aku tak taw nak tulis ape pun . wekk :p 

saje nak menaip dan nak seret tangan di atas keypad asus ni . tapi tapi , sebab aku tak nak menulis sgat mlm ni , aku nak korang enjoy dengar lagu dari selena gomez ni ! ( madu aku sbb die rampas bieber kesayangan aku )

moh la kite tengok ye . tapi jangan lupe plak tekan button stop kat suara merdu justin bieber . nanti berdouble plak gn suara selena gomez . tu je . 

hah ! satu lagi nak bgtau , sbnar ny lagu tu incik comot tujukan khas utk aku . jadi , kalau rasa dah meluat tu , AAK . ade aku kisah . 

No comments :

Post a Comment