aku da penad belajar . dan sekarang aku akan pergi berperang . dush dush dush ! aiyakk . aku da bersiap sedia na bertempur . sediakan pen , pembaris , pensil , pembaris , liquid paper and so onn . are you ready kids ? ayuhh kapten . HA HA HA . tapi , sebelum memulakan pertempuran mari lah kite doa dn solat hajat dulu yee . hope nt time exam mencurah curah idea aku . =,= 

first paper aku BEL 120 * aku baru lepas jawab exam tu td * english semata mata . hah ! ape celup ko jwab td nyah . not bad , but still risau sbb carry mark aku ta tggi sgat . risau ta bole score A . kate na dpan dekan , so kena la score tggi kn , tp mcm ta cerah je  peluang tuu . wink wink wink ! tp tu baru subject BEL kot . ade lg 6 paper aku bole score . * muke confident tahap gaban * AAK . ade aku kisah .

hari esok nye CITU plak . babe . aku da study habis baek tau . lagi semangat time study tu gn insan istimewa lagi . aww ! gatal u nyah . HE HE HE . kiteorg mmg da plan na study sesame , maka terhasil la pertemuan itu . soo , hopefully result pun istimewa la yee . aminn . * subject agama harus la score , bak kate mak ku *

seterus nye paper MGT 162 , IMD 102 and IMD 103 . yg tu mmg kene fully bace dn faham . sbb nye kos aku ni mmg kene bnyak membace yee . na ke ta na ke , kena la bace gak . erm , nasib la kau ! HE HE HE . tapi ta pe sbb dlam byak subject kat uitm machang kelantan ni ,  subject aku la pling snang na score . insyaallah dgn berkat ALLAH . 

hah ! paper aku lg dua tuu da lame aku done kn die . first , kokurikulum ! haha , da msuk u pun ade lg koko kn . klakar tau , siap ade final exam lg babe . assingment pun ade . hebad tuu . dn aku memilih utk msuk ko KESATRIA NEGARA . haha . :) berkawad la aku setiap isnin , tgah tgah pnas tu . tp enjoy , dpat jumpe insan tersayang . ishh ! gatal lg ko . terajang ko laju laju . dushh ! ngeeee ~  bkan tu la sbb ny , aku bole rehat kn minda and keluar kn peluh yg duk bertakung dlm bdan aku ni . hah , sihat skit nt . second paper is IMD 101 , yg ni no final exam , but have final project yang susa tahap gaban . tp aku dapat gak siap kn die . ta na la cite nape die susa , nt korang simpati plak gn aku knn . * argh , mmg perah santan tau * hehe .

oke la . takad ni je kot aku na tulis . na smbung mentalaah buku ni . yg penting , next week aku cuti sem . hoorayy ! i'm coming home . ;)

~ panjang gile kot entry aku kali ni . haha . ~  

No comments :

Post a Comment