aku baru pulang dari latihan silat ! aku penat , tapi na gak tulis dlam blog yang da lame ta diterjah oleh aku ni ! ermm , byak sgat story aku na tulis dlam ni , tapi asyik kesuntukan masa je , almaklum la , na dekat final exam ni , assignment semua na kena submit segera . aku pun da jadi mcm orang segera da , tido lambat , bangun ,, haruslah lambat gak . hahaha , lebih lebih lagi klu kelas aku petang . normal la tu kn kn kn ? knn ?? hehe , oke la . FULLSTOP suda . ta de idea na ckap , omong , oyak ape lg . byee :) na tonton video karak gn roommate aku . sukee . nt mlam tido peluk die , takot laa ~ wink3 >,< . cepat la balik kg . aku rindu gn rumah aku ! pui , tuka topik ye , hari ni bedal je na tulis ap . aku na rayaa , na duit raya , na baju raya baru banyak banyak , yg penting aku ade kasut raya baru . excited gle . hari tu pergi KB MALL beli baju , tudung gn kasut raya . waa , memey melayang duit aku kn . tapi puas hati la , semua harga die berbaloi . aku puas shopping sakan . tadi petang pun shopping lg , bese la , klu cuti cuti , bosan dok bilik , ape lg , shopping time la . hahaha . aku penat . na layan text dr membe plak . adioss . see on the next entry . * _ *


rumah ku ! akan ku terjah mu minggu depan . wachaa !!
 
malas na study , ngantok . tidoo la . pelajar cemerlang =,=

kucing kat hostel aku . koyaa ta ??

muka excited gile bile na balik !! sukee nye . gegar dunia .

No comments :

Post a Comment