bilik 421 !! hahahaha . itulah bilik keramat ku . di situ la aku melabuhkan segala yang perlu dilabuh kan . happy sokmo aku bile melangkah kan kaki ku yg mulus ni * haha ! aku suka puji diri sendiri * . mcm mcm pengalaman aku dapat dok kat sni . tapii , yg paling aku ta bole na lupe skali , patut kah aku menangis or dlm bhasa omputih nye carrying like a baby yg hilang mama dy . patut ke ? erm , memeeyy takk la kn !! tapi aku buat tu sume , knape ?? biarlah mereke je yg tahu . maluu na cite . nt kantoii . shuuttt !! kihkih >,< . dlam bilik tuu ad 4 orang je . buat pe ramai ramai . kussuut ~ ade dua orang senior tau . waaa ,, tkut nye bile dgr kne dok sebilik gn senior . tuu la my first feeling setahu nya aku mengenai khabar berikut . * ayat karangan * tapii , aku pura pura la cool . ececece , dlam hati cuak gile . punye la aku sopan santun kn . haha . bile pikirkan kn balik , awat aku jadi lagu dn lirik gtuu . yolaa , aku ni hormat org tua , mcm mereka mereka tuu . tu yg tetbe dpan mereka ayu tahap gaban . ta cayo den . cant believe . kuengkueng ! haruslah percaye . tapi bile da lame gn mereka , aku rasa selesa dn mudah utk berkomunikasi . ta de la rase cm ade batu dlm mulut ni . hehehehe . 


moh la kite layan picture roommate aku 

>
<
>
<
V


ni husna . haha . peneman ku kemana jua . especially ke toiyet


 ni kak ain . aku suke tgok die tido . comey ! 


hah !! yg pkai baju kurung tu kak yani . susah na dpat picture die . soo , ni jela yg dpat . hehe :)


:: sayang mereka ketat ketat !! smpai ta bole bukak :D ::

No comments :

Post a Comment