amat berat melihat orang yang kita cintai , mencintai orang lain . perkara yang sering terjadi di alam percintaan . pasti ade yang pernah merasai perasaan seperti ini . amat menyakitkan hati . ibarat dihiris pisau yang tajam . adush !! amat perit untuk menanggungnya . hanya orang yang mampu dn kuat untuk menenpuhnya sahaja akan boleh cool dn selamba menghadapi masalah ini . tapii , aku bukan orang seperti itu . aku amat lemah . dn aku ta kuat untuk menenpuhnya . aku amat sakit dn perit . hanya tuhan yang tahu betapa aku amat menderita saat itu . err . camno la this problem will happen to me ? hehe . can't believe la meh . aku jadi mangsa cinta . aku ? aku kee ? erm , haruslah . da memeyy jadi pun . na buek cam no kan . butt , itu cerita dulu la . mase aku masih belum mengetahui apa itu erti sebuah kehidupan . ala , budak baru na membesar . besela tuu . tapi kan , bile aku fikirkan semula . ap yg terjadi tu , ade hikmah nya juga . tengok la aku skang , suda berjaya melangkah ke alam universiti . haha ~ bukan na riak , cume bersyukur je . amenn . aku bersedih kerana putus cinta .( ecece , jiwang ta ayat aku . puii ! ) tapi , aku mampu mengembirakan orang lain dgn kejayaan aku . soo , ta la kecewa sngat kn . aku masih ade peluang lain . soo , pade sesiapa yang putus cinta tu , jangan la bersedih sgat . ade lg yg bgus kat dpan tuu . be cool bebehh . 



No comments :

Post a Comment