na kongsi pengalaman duduk kat asrama . haha . ta sangke saya adalah bekas ASRAMAWATI ! jangan pandang sebelah mata . saya ni BEKAS MUMMY DORM tau . tp hampeh , saya gak la yang bwak fon time asrama and saya gak la yang suke ponteng prep . kihkih :)
 

ni baju outing kami . santek kan ? cam dalam taman bunga . penuh dengan bunga bunga cinta .


ini lah sekolah saya . dekat jalan datin halimah tu . senang sgat na cari sebab betul betul tepi jalan raya . mmg senang kalau na fly [ lari dari asrama ] . saya penah uat skali je , tu pun secara halal . ke? 


ini plak , dewan makan azizah ! nyum nyum . i like dis place <3



haha . ini tempat saya gayut plus uat study group kt sni .sgat tenang dn damai . na sorok fon kt sini tau . na tau kt ne ? celah dinding !


ini meja saya . very simple kan . yang penting ! ayat hafazan saya tampal kt atas meja sebab ustazah soh . haha :)


ini semua fail kami . ta yah susah na uat dalam buku . simpan je dlm fail . haha . sbb tu saya jarang uat nota , sebab saya suke fotostat nota kawan , da siap n ley tunjuk kt cikgu utk disemak !



kelas saya yang memberi banyak kenangan ! saya suka tido dalam kelas .






gambar dalam loker saya dan juga my dorm ! 

No comments :

Post a Comment